piątek, 30 marca 2007

Przedświąteczne sprawy...

Chciałbym wszystkich poinformować iż zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami potwierdziłem naszą obecność w Kauflandzie 4 i 5 kwietnia o godz. 16.30. Nie muszę chyba nikogo przekonywać do obecności - niemniej jednak proszę o potwierdzenie.

Druga sprawa to kwestia plecaków. Dostałem wiadomość od Radka że nawiązał kontakt z człowiekiem który może nam dać 30-50% zniżki na plecaki różnych firm. Nie pozostało nam nic tylko czekać aż Radek wróci z resztą szczegółów dotyczących oferty.

Niestety urwał się kontakt z firmą która miała haftować dla nas plakietki więc wysłałem zapytanie do firmy KAHA z Krakowa - czekam na odpowiedź.

Ponieważ najbliższy termin "Mountain Tea" wypada w Wielki Piątek oczywiście spotykamy się tydzień później.

2 komentarze:

Dżordż pisze...

Jak mi nie wypadnie jakieś rodzinne cudo po drodze to będę.

RNVR pisze...

kwietnia ja się zjawię. I tym razem proszę się nie opitalać ;p te słowa zwłaszcza do mr. D. :)