wtorek, 20 marca 2007

W pogoni za plecakiem...

Ustaliliśmy iż w tym roku "gadżetem" wyprawy nie będzie polar (bo już każdy ma z Finlandii) tylko plecak do 35 l. Ma on spełniać funkcję bagaża podręcznego do samolotu oraz do noszenia rzeczy podczas zwiedzania miast (aby nie taszczyć wszędzie 80 l plecaków). Wybór padł na plecak HiMountain model Rodeo. Niestety zeszłoroczna kolekcja została niemalże cała wykupiona a jak się dowiedziałem model ten nie zostanie wprowadzony w tym sezonie. Dlatego też poszukuję nowego funkcjonalnego plecaka za niewygórowaną cenę. Obecnie rozważam plecak czeskiej firmy Loap model MOVE - zdjęcia poniżej. Jak będę miał więcej szczegółów to przekaże. Cena przy zakupie 8 sztuk - 140zł. Konkurencyjna gdyż te plecaki jak znalazł Maciek chodzą po 185 - 199zł.

10 komentarzy:

maciek pisze...

no mnie sie naprzyklad podoba. i to nie tylko jako gadzet na ten wyjazd ale tez tak na przyszlosc. ma klape i siatke z tylu ze stelazem zeby sie nie pocic bardziej niz trzeba.takze jest git.juz nie moge sie doczekac az bedziemy sobie kupowac jakis gadzet na kolejna wyprawe :D pozdrower

RNVR pisze...

a mnie coś średnio przekonuje, ale głównie dlatego że to tylko zdjęcie. Ja bym go chciał w ręce mieć choć na chwilę. Ten z HiM jakby nieco fajniejszy był.

RNVR pisze...

Poza tym kolor zdecydowanie nie taki oczoebny. Mają w kolekcji granat i czarny. Szkoda tylko że nie zielony

maciek pisze...

a ja mam taki pomysl, co powiecie na to zeby kazdy wzial kolor ktory mu odpowiada i nie bawil sie w demokratyczny kompromisy? :>

RNVR pisze...

Tu nie chodzi o demokrację ;p ale o jednolitość i prezencję, Maćku

maciek pisze...

taak? a co jezeli wybor padnie wlasnie na ten zolty plecak?:> i dla ujednolicenia ty tez sobie bedziesz musial taki kupic? nie mowie ze moj pomysl jest dobry, ale dostrzegam w nim mnostwo plusow:)

mauryn pisze...

czy jeszcze ktoś inny demokratycznie wypowie się na temat kolorów?? mam nadzieję że wszyscy zainteresowani którym nie jest wszystko jedno wyrobią sobie pogląd przed jutrzejszą "Mountain Tea" :)

RNVR pisze...

Jutro mnie nie będzie ,ale to już sygnalizowałem. Moje zdanie - plecaki powinny być jednolite. Polary mamy zielone (to też minus :/ że nie ma zielonych ;P), a nie żółte czy niebieskie. A jak nam się będą mylić to sobie haftniemy coś obok plakietki, nick czy imię (Deron pewnie napisze sobie "moje" jak zwykle :P)

maciek pisze...

dla tych ktorych ostatnio nie bylo na MT podaje do wiadomosci decyzje w tej sprawie. udalo mi sie przekonac wszystkich zeby kazdy kupil plecak w kolorze ktory mu sie podoba. pod warunkiem ze kolorem tym bedzie pomaranczowy :P

marcin.dera pisze...

a ja i tak sobie napisze "moje"...