niedziela, 3 czerwca 2007

Trasa dopracowana...

Chciałbym poinformować iż w wyniku 3 godz. szperania po rozkładach jazdy Scotish Citylink, Royal Mail Postbus, Scotrail i Westerbus udało mi się dopracować plan poruszania się pomiędzy WSZYSTKIMI punktami podróży. Specjalnie podkreślam słowo "wszystkimi" gdyż udało mi się zmieścić w limicie czasu (bilety lotnicze) oraz ograniczeniach komunikacyjnych w rejonie górskim. Ostateczna wersja trasy to:

Kraków > Glasgow > Edynburg > Glen Coe > Fort William > Inverness > Loch Ness > Inverness > Ullapool > Dundonell > (6 dni wędrówki) > Torridon > Achnasheen > Kyle of Lochalsh > Portree > Glasgow > Stirling > Edynburg > Glasgow > Kraków

Jak wiecie wykupujemy ExplorerPass w Scotish Citylinku z możliwością korzystania z ich usług przez 8 w ciągu 16 dni.
Z Ullapoolu do Dundonell dostaniemy się linią Westerbus.
Z Torridonu do Achansheen jedziemy busem pocztowym (znlazłem inną trasę na której jest 8 miejsc w busie - jednak będziemy musieli zarezerwować sobie miejsca).
Trasę z Achnashenn do Kyle of Lochalsh pokonujemy korzystając z usług Scotrail.
Wszystkie pozostałe połączenia obsługuje Scotish Citylink. Tym sposobem udaje nam się dotrzeć do wszystkich miejsc (łącznie z Glen Coe, Stirling) i wykorzystujemy wszystkie 8 dni z karnetu.
Pozostaje jednak problem tych 2 noclegów w Edynburgu + jeden w Glasgow. Pozostawiam to reszcie ekipy do dopracowania.

2 komentarze:

mauryn pisze...

Wszystko pięknie-fajnie ale jak nie widziałem Kart Zdrowia większości ludzi jadących na obóz tak dalej ich nie widzę. Słyszałem tylko deklaracje - na razie nie poparte czynami. "Na słowie harcerza polegaj jak na Zawiszy" - znajome ?!

maciek pisze...

a ja tak troche nie w temacie ;) ale mam do oddania slicznego kotka-idealny prezent dla dziewczyny, mamy, dorastajacej corki :D zainteresowanych prosze o szybki kontakt